.

.

lördag 24 mars 2012

Shoe shopping

 Nu är vi hemma, har ätit lunch och ligger och vilar hela familjen, killarna framför Horton i sängen jag med data i knät oc Micke ser på fotboll på tv.
Det tar på en att handla......

Dom här skorna valde Leo, dom fick välja helt fritt och provade och valde :)
 Och dom här valde Robin han ville egentligen ha likadana som Leos fast röda men dom var för små :(
Dom här stog jag och klämde på... vill så himmla gärna ha dom men 299:- kändes för mycket nu när vi är galet fattiga. Jag får ju näst intill inga pengar alls eftersom dom drar sjuklön fortfarande. Får vänta och se om dom finns kvar när jag har lite mer pengar. Hoppas hoppas .........
Photobucket

1 kommentar:

The Queen of fucking Everything sa...

Bra initiativ- köp skor istället för den läskiga bru´lepuddingen=) Skor är ALLTID ett bättre val
*samt innehåller inga kalorier alls*

Trevlig helg!

/Mia

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)