.

.

onsdag 14 mars 2012

Omelett

Jag gjorde omelet till lunch idag och  den blev så där bra så man sitter och är så himmla nöjd med sig själv medans man äter. Jag gjorde den på CHORIZO och det vart så himmla lyckat eftersom den smakar lite exta så det är något jag kommer göra många fler gånger. Sen slängde jag i allt möligt som fans i kylen, grön sparris, rödlök, färska champinjoner och lite skinka. Till det tog jag blandsallad (färdig sallad på påse) tomat och paprika med lite olivolja med smak av pesto och flingsalt (som är min nya grej till maten, jag tycker det är så himmla gott)
Det blev ingen sån där snygg uppläggningsbild eftersom den gick sönder :)



Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)