.

.

måndag 19 mars 2012

 Måndag morgon!!
Jag vad ska man säga ?? Vi har snö storm här, plusgrader men galet kallt ändå.
Killarna tjatade till sig att få åka sparkcycklar till skolan och dagis så deras lycka var total iaf :)
Känns vårigt med sparkcyklar även om det snöar.
Jag har turbostädat på morgonen då de ska/håller på att byta två fönster i vardags rummet. Dom är punkterade heter det och det betyder att de fönstrena som sitter ihop släpper in smuts  och där kan jag ju inte tvätta så hur mycket jag än tvättar fönstena ser dom alltid smutsiga ut. Så fort det blir en varm dag ska jag tvätta fönstena nu :)
Skönt men nya fönster sitter dock och stör mig på att dom går in med skorna framförallt när det är snöstorm ute.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)