.

.

fredag 23 mars 2012

Innebandyskola

Dwn här dagen har varit busy busy från morgon till kväll, jag ligger faktiskt redan i sängen.
Leos fröken ringde och berättade att han inte har haft någon bra dag i dag ( det är vår nya deal att dom ska ringa och berätta det som varit negativt så att Leo inte ska behöva höra det) men det förvånade inte mig för han grät redan i morse när vi gick och lämnade Robin i skolan och var skit arg hela vägen för att Robin skulle följa med en kompis hem och det ville Leo också göra men jag kan inte skaka fram en kompis bara för det.
Jag visste att det skulle vara innebandyskola idag kl 17.15 och det är ju Leos stora passion i livet så jag och Micke åkte dit med honom för att han skulle få göra något roligt och jag tror han älskade det men Leo är ju Leo så han surade hela vägen hem för att han inte hade fått göra mål................
Mammas lilla skatt, han så lycklig ut tom när han stog som avbytare.



Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)