.

.

söndag 18 mars 2012


Hej alla bloggisar!!
Slänger in några bilder från när jag blekte slingor på eftermiddagen.
Jag blekte 4 st slingor, jag delar håret från öra till öra om ni förstår hur jag menar(?) och så viker jag över håret och delar en ny bena, det hår ni ser över blekningen är det som är sista lagret av hår aka luggen :)

Jag har haft en sån riktigt onyttig dag i dag så jag har riktigt ångest men men jag är en sån som gillar att äta jag har gjort massa plankor och benböj för att kompensera mitt dåliga samvete.

Frukost: 1 skink macka 2 ägg
Lunch: 1korv med bröd
Fika 2 små damsugare
Middag: fläsk karre pommes sallad och cafe de paris sås.
Mer fika: glass

Men nu lägger vi det bakom oss och i morgon ska jag prova Kvarg med lågkalori sylt till frukost.
Nu ska jag försöka sova så jag orkar gå upp i morgon bitti och få iväg Robin till skolan.






Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)