.

.

tisdag 6 mars 2012

Dagens

Tröja och jeans: HM, Linne: Gina.  (älskar deras linnen har en 2-3 st av de färger jag gillar)


Ny tröja idag igen, fast gammal.
Jag är så himmla nöjd över min rea köp. Annars brukar jag aldrig lyckaas handla något på rean eftersom jag redan köpt allt jag vill ha tidigare på hösten, (för ven sitter och väntar i 3-4 månader och hoppas att plagget finns kvar när rean kommer??) Men det jag köpte på rean är stickade tröjor och dom var jag inte så sugen på i augusti/september men i december när rean kom kom ju också kylan. Den här var också super billig. 59, eller 69. Inga pengar för en tröja :)
Upptäckte föresten att jeansen var "fula" på vissa ställen, tyget var typ veckigt, tror att det beror på att jag torktummlat dom, eftersom dom är sttrechiga så tror jag att det är gummitrådarna som det blivit fel på ?? eller?




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)