.

.

måndag 5 mars 2012

Dagens

Jeans och tröja: HM, linne: Gina Tricot

Jag är så himmla glad, för att det gick så bra att jobba, lite nervöst innan jag kom dit men sen var det ganska många i personalen som var sjuka så det blev en lugn start och det var ett kärt återseende med alla barnen och en massa kramar. Måste nog påstå att jag har världens bästa jobb, vilka andra kommer till jobbet och möts av glada till rop och massa massa kramar??
Varje gång jag tänker på hur bra jag har det är jag så glad över att jag har hittat rätt jobb, jag går aldrig till jobbet och känner usch och fy. Jag kan vara trött, förkyld eller hata vädret men jobbet känns alltid lika bra.
Trivs ni på era jobb? Blir ni glada över att gå dit??




1 kommentar:

Jenilita sa...

Härlig tröja rosa och svart är en snygg Kombo!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)