.

.

tisdag 21 februari 2012

Vecko Revyn inte bara för tonåringar....


Idag har jag faktiskt upptäckt att Vecko Revyn är något för oss gamla tanter också.
 Jag skulle inte köpa tidningen dock, jag bläddrar igenom den i affären en gång i halvåret kanske, för den gamla nostalgins skull, ääääälskade Veckorevyn när jag var tonåring man sen blir man för gammal för den helt enkelt. Känns inte riktigt aktuellt längre med artiklar om hur berättar jag för mina föräldrar att jag har pojkvän?? Tror dom listade ut det när jag var gravid eller?? ;) eller vad gör jag när första mensen kommer??
men däremot halkade jag in på deras hemsida och där finns det hur mycket som helst bra att läsa, foundation bäst i test tex. Sånt använder ju även jag och massa liknande "nytto" saker man kan läsa, jag fastnade där hur länge som helst och lägger nu till deras sida i min länk lista.









Photobucket

1 kommentar:

jenilita sa...

Tack för tipset ska klicka in där!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)