.

.

torsdag 9 februari 2012

Spikmatt

Jag har en spikmatta som jag fick gratis förut när jag beställde 2 nr av iForm, första gången jag provade den så la jag den på golvet, s t o r  t  m i s s t a g det gjorde så sjukt ont men nu har jag provat att lägga den   i sängen i stället och då var det bara skönt, så skönt att jag faktiskt somnade.
Undra om den är  så bra som alla säger??
Funkar dom verkligen??
Om ni vill prova den rekommenderar jag verkligen iForms erbjudande det är jätte billigt och tidningen tycker jag är jätte bra.


Photobucket


4 kommentarer:

Sandra sa...

Jag har en nånstans, har inte använt den på lääänge men det är skönt när man gör det!

Lotte sa...

Jag har med velat prova så jag kanske få börja prenumerera haha ;-)

anna sa...

re: okej. fick ni någon hjälp med koliken och hur länge höll det på?

Bitterpappan sa...

Sv: Nu har jag lagt till receptet på cajunkycklingen :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)