.

.

tisdag 7 februari 2012




Micke har åkt till jobbet en stund, det var lite saker han var tvungen att fixa och jag räknar minuterna tills han e hemma igen. Jag kan säga att jag är inte kaxig efter det som hänt. I morse när jag vaknade kom det lite blod när jag spottade i handfatet och hjärnan bara skriker panik, skräcken sköljer över mig. Nu var det ingenting den här gången.

Om det finns lite ork sen ska jag försöka att ta och borsta Tuffsen lite, såg att han var tovig på ryggen, så fort pälsen blir lite längre så blir han tovig men jag vill inte klippa han kort heller nu på vintern och tur var  väl det ed tanke på den extrema kylan vi fick nu.

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)