.

.

söndag 19 februari 2012

Lite om allt och inget

Jag tycker att melodifestivalen igår var sämst. Förra veckan var de flesta låtar bra och igår var det ingen som var särskilt bra och det som stör mig mest är att Ranelidh och Lis låt kunde ha varit helt fantastiskt bra om inte han hade förstört den med sitt sjuka svammlande. Seriöst.... "om kvinnan håller sig borta från mannens säd i 60 år dör människosläktet ut" Är det något vi vill skicka???

Sen blev jag magsjuk i natt och har knapp sovit något alls, börjar undra när allt ska sluta drabba mig?? Tänker iaf försöka gå till jobbet i morgon, pinsamt att ringa och säga att man är magsjuk när man har varit hemma i 4 veckor redan, men det verkar ha gett sig nu så.....

Micke och killarna är iväg på ett lekställe just nu, skulle eg vilja sova men det är nog dumt då kommer jag inte kunna sova i natt sen.

Köpte jätte gott grönt te på ica maxi igår, jag försöket dricka grönt te för dom säger att det hjälper till med fett förbränningen och det är ju aldrig fel :)









Photobucket

1 kommentar:

SKyttenL sa...

Hej,

jag följer din blogg men är väldigt dålig på att lämna ett spår efter mig : )

Håller tummarna för att du blir frisk snart så att du kan njuta till fullo av livet igen.

Vill även tack för tipset med te, kämpar men några envisa kilon efter min sista graviditet och kommer att prova om detta kan ge mig en knuff i rätt rikting.

Krya på dig kramar
SkyttenL

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)