.

.

måndag 20 februari 2012

God Morgon

Magsjukan vill inte ge med sig och ångesten var total när jag ringde och sjukanmälde mig på jobbet i morse. Hur kan man ha oturen att bli magsjuk första dagen tillbaka på jobbet när man varit hemma i 4 veckor?? Galet.
Jag tittar på en ny serie till frukosten (macka te och blåbärssoppa det borde väl funka). Såg reklam för den här igår när jag tittade på Big Brother jag är bara på första avsnittet men Sarah Michell Gellar är så bra tycker jag, jag har alltid gillar henne så vi får väl hoppas att den är bra.

2 kommentarer:

Lotte sa...

Ne, stackare. Nu måste det väl vända snart!! Hoppas du frisknar till.
Kram Lotte

Linda aka Javamorsan sa...

Har inte tid med fler serier just nu känner jag. Följer ett 20 tal som det är ha ha

Big Brother kollar jag icke på :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)