.

.

torsdag 23 februari 2012

"det blev en prinsessa"


Jag sitter här i soffan och tittar på Pris Daniels presskonferans i morse och gråter lite grann. Micke väckte mig i morse och berättade att de fått barn och frågade om jag ville komma ner och se på presskonferansen men jag var så trött och jag tänkte att den måste ju gå att se sen.
När jag kom ner sen berättade Robin "att Victoria och Daniel har fått ett barn i natt och det blev en prinsessa och att hon ligger på sin mammas bröst" så jag frågade om han hade hört allt det på tv och han svarade så nöjt att Daniel berättade det.
Finns det något mer speciellt än när ett barn föds?? Jag sitter här och bara gråter och det är inte ens mitt barn :)

Grattis Victoria och Daniel till er lilla prinsessa !!


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)