.

.

lördag 11 februari 2012

Crème brulée


Jag har äntligen fått min  ä l s k a d e  creme brulee. Micke har varit på ica maxi och köpte 4 st (det fanns ju såklart inte på ica där vi bor)
Jag gjorde två jätte formar, varför sitta och äta flera små?? Sen ska jag bränna sockret i ugnen eftersom vi inte har någon brännare men det står på paketet att det ska gå så.
Men dom är lite fula ............ På framsidan står det serveringsklar på 20 min. Men först ska den kokas, sen svalna i 20 min, sen brännas i ugn 3-4 min sen svalna i 15 minuter. Jag vet inte men jag tycker inte att det där blev 20 minuter eller ???
Photobucket

1 kommentar:

Lorissa Lovebomb sa...

sv: samma här.. misstänker att det bara är hårt slit på gymmet som hjälper.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)