.

.

söndag 5 februari 2012

Årets/vårens första tulpaner



Fick jag av Micke idag. En bland bukett var det också, som jag tycker är allra vackrast. 
Tulpaner är nästan det bästa med våren tycker jag.

Jag har ätit mat.
Aldrig hade jag väl trott att det skulle vara så gott att äta :) 
Jag har ätit spagetti, skuren i minimala bitar med köttfärsås som vi körde i mixern till pure men även om det såg ut som barnmat var det fantastiskt gott och till middag idag åt jag lax (söndermosad) med Felix fördiga potatisgratäng, den var jätte god (också den mosad till potatismos) och kall sås, det var också heeeelt underbart :)
Blir nog samma i mogon för det var precis lagom mat att göra till pure och ändå var det inget fel på smaken.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)