.

.

söndag 8 januari 2012

Shark attack


Vi har haft en spel dag idag.
Jag tror att jag köper spel i julklapp till killarna för att JAG ska ha nåt att göra på lovet =) Men det är verkligen så KUL att spela spel. Idag blev det shark attack och spökungarna. 
Båda är lätta spel som inte tar så lång tid att spela vilket är bra både för att man kan avsluta om man vill/behöver och så kan man också spela många gånger i rad så man har större chans att vinn och det uppskattar ju jag, att vinna alltså ;)

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Önskar mina hade roa att spela spel. men icke. Slutar bara med bråk så vi gör annat istället. Blir en hel del pärlhalsband här hemma kan jag säga!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)