.

.

torsdag 5 januari 2012


Jag tror att Leo har tröttnat på min rosa mys dress.
 I kväll frågade han mig varför jag har den jämt och jag svarade att den e ny och jag gillar den väldigt mycket och att jag har velat ha en väldigt länge. 
Då säger han att du måste använda dina andra kläder också annars måste vi lämna tillbaka dom.
 Först tänkte jag vilken konstig sak att säga men sen trillade poletten ner.
Robin och Leo får vara med och välja vilka kläder jag ska köpa till dom (för det är ju ändå dom som ska ha dom på sig) och ibland blir det så att dom alltid alltid vill ha samma tröja och då har jag sagt att jag vill att dom använder de andra tröjorna som vi köpt också annars kan vi lämna tillbaka dom.
Det är ofta jag får äta upp mina egna ord =) Det är ganska fantastiskt att dom tar det jag brukar säga och sedan omvandla det till  sitt.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)