.

.

tisdag 3 januari 2012

Hej då pepparkaks huset

Killarna har bankat sönder pepparkakshuset ikväll.
Egentligen skulle dom göra det med Emma men sen så sa jag till Micke under middagen att det nog inte är lämpligt eftersom vi har influensan och pepparkakshuset står framme inte särskilt bra att låta någon annan äta det =) och eftersom killarna hörde vad vi sa så lät dom mig inte komma undan =)
Dom hade iaf jätte kul och det känns bra eftersom dom senaste två dagarna varit skit rent ut sagt.
När vi var färdiga somnade Leo i soffan trots att kl bara var halv sju =)
Nu har jag burit upp honom i sängen och Jag tittar på tv med en Pyjamas Robin (okej då han ser på tv och jag läser bloggar)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)