.

.

tisdag 10 januari 2012


God morgon.
Jag och Robin har varit ute och åkt lite stjärtlapp på morgonen och jag hade en chans att prova min nya jacka, jag var ganska skeptisk för jag är en riktig frysis och det är inte mycket som håller mig varm, men jag tyckte den klarade det ganska bra, svårt att veta om det beror på mig eller jackan :)
 Robin åkte bara  en 5-6 gånger men hostade så han nästan kräktes, det tar verkligen lång tid för kilarna att bli friska igen.
Om en stund kommer Micke och avlöser mig så jag kan åka och jobba ett tag, jag har ju en betungande arbetsdag idag på 3,5 timmar ;)


1 kommentar:

Johan sa...

Hej!

Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

Är du intresserad?
Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

Johan@rakebacklovers.com

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)