.

.

lördag 28 januari 2012

Arthur, världens bästa film.


Vi hyrde film idag för att jag skulle slippa ligga ensammen i sängen 24 timmar om dygnet och då valde jag Arthur, jag har varit lite osäker på den tidigare, verkar kul på reklamen men kan också vara för löjlig.
Men den var helt underbart fantastisk och jag bara älskar den :)
Samma stuk som en Jim Carrrey eller Adam Sandler film och de två älskar jag. Och det bästa med den här är att alla komedier brukar vända efter halva och bli allvarliga men den här blir aldrig det utan den är super från början till slut och en stor del till att jag älskar den är nog att huvudkaraktären Arthur är väldigt lik Jack Sparrow (altså inte till utseendet utan sättet) och han är nog min absoluta favorit karaktär så gillar ni honom ska ni defenitivt se den här filmen.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)