.

.

fredag 2 december 2011

Vabb

Killarna har redan öppnat sina kalendrar idag, som en muta för att Robin skulle sätta fart och göra sig iordning till skolan.


God Morgon
Jag är hemma och vabbar idag igen. Jag har kommit på att det här med att vabb inte är så dåligt, tvättade en maskin igår och en ny idag igen, jag menar Jag är ju inte sjuk och behöver ligga så jag kan passa på att göra massa nyttigt när jag ändå är hemma.

Men den här morgonen har varit en velig morgon jag har inte vetat var jag ska börja alls...



Jag vet inte om jag ska träna först men jag är seg och har lite huvudvärk så det känns inte jätte lockande, ska jag äta frukost?? Men om jag ska träna är det bättre att äta efteråt.
Tänkte fixa två naglar som gått sönder och så ska jag packa för i morgon kväll ska vi åka bort, på äventyr med barnen. Vi håller tummarna att Leo ska bli bättre så vi kan åka :)




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)