.

.

torsdag 1 december 2011

Pepparkaks hus

Visst blir det en himmlans massa kort på ens barn i bloggen. Man sitter och försöker välja ut ett eller evå men hur f*n väljer man ut kort på sina barn?? Som mamma tycker man att alla kort är lika fina och märkvärdiga tom dom dåliga.


Eftersom vi hämtatde Robin vid 15 så tänkte jag att idag passar det att göra pepparkaks huset som jag eg ville göra på första advent men vi hann inte eftersom vi gjorde såååå mycket den helgen.


Här kommer några kort på finaste killarna när dom gör pepparkakshus (typ hälften av alla jag tog)



Jag lyckades såklart bränna mig på sockret så fingret fortfarande svider.



1 kommentar:

Unknown sa...

Ska försöka göra pepparkaks huset i helgen.
Sen gäller att se till att Noah äter upp det.
Han älskar peppar kakor.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)