.

.

torsdag 22 december 2011


Lite eget mys, killarna sover, Micke e på O`Learys och tittar på AIK- Djurgården och jag myser med lite ost kex och vin, tänkte kolla på filmen 11-11-11 men den var så dålig så jag ger upp nu och tittar på Criminal Minds som börjar nu istället.
Tänk att det e julafton i övermorgon, käns nästan overkligt =) Köpte dom sista Julklapparna till Micke idag (jag hade beställt en super julklapp och ringde igår och frågade varför den aldrig kommer och dom svarade att den e slut i lager, man blir så ledsen när man tror att alllt e klart men jag hittade några jätte bra grejer i dag så nu e jag nöjd och redo för julen)

1 kommentar:

Lotte sa...

Aaaaaah det är så gott med ostar, åt med det innan. Vilken app bloggar du med? Min är väääärdelös!! Eller så är det 3 som är knäppt just nu...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)