.

.

söndag 25 december 2011




Idag har det varit fullt ös från morgon till kväll.

Vi började dagen med att åka och titta på ny data till mig på elgiganten och mediamarkt sen hem till farmor och farfar fikade och hämtade Emma sen gick eftermiddagen i rasande takt. Farmor och Farfar kom över och åt middag med oss och det var mycke uppskattat.
Hade tänkt träna lite, yoga (fick yoga till mitt Wii av Micke i julklapp) eller cyckla lite men har känt mig mer och mer förkyld underdagen och nu rinner näsan som en vattenkran och ögonen svider så det blir sängen i stället, typiskt jag som såg fram emot att få träna lite speciellt efter all tårta jag åt till efterätt =)




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)