.

.

torsdag 8 december 2011

Idag är jag så glad.


I går morse så hade Leo tomte kläder och robin blå tröja och jeans så då sa Leo att vi var ninjago jag var den svarta Leo den röd och uppenbarligen Robin den blåa, (ja jag har samma kläder 2 dagar i rad, men idag kanske jag tom ska försöka ta mig in i duschen då jag kanske kan duscha utan att rammla omkull, vi får se) Det ni ;)



Jag har varit hemma den här veckan för att jag har varit så fruktansvärt dålig inte pga halsflussen utan pga yrsel, huvudvärk och hjärtklappning, jag har haft det en gång förut och fick då lite övningar man ska göra med huvudet och dom har jag gjort nu och idag för första gången när jag lämnade Robin i skolan så ragglade jag inte som en alkis, (jag har alltså inte kunnat stå eller gå utan Micka har lämnat i skolan och Robin har gått hem själv så jar jag mött han på halva vägen). Provade att gå en lånsam promenad med Tuffsen och det gick Jippie!! Det beror säkert på att jag ringde igår och bokade en tid hos doktorn idag så om ni är sjuka ring och boka en tid så blir ni genast bättre :) Jag tänker inte ta ut något i förskott me nkan inte låta bli att vara så glad (tror inte ni förstår hur hemskt det är att gå omkring och känna sig stup full hela tiden, vrider jag på huvudet för fort så antingen rammlar jag eller så nästan kräks jag, en hand i väggen och så hasande steg) Men nu ser vi frammåt ...........









3 kommentarer:

Lotte sa...

Å fy fasen, det lät inte kul. Jag brukar med friskna till så fort jag fått en tid hos doktorn ;-)

Jo, jag springer en mil men idag blev det faktiskt 1,4 mil.. Från att gått från världens lataste och börjat motionera i februari så går det faktiskt skitbra om jag får säg det själv.

Lotte sa...

Glömde ju säga att det blir den sista milen nu för på söndag åker jag till USA :-)

Anna sa...

Jag har ju ett företag där jag trycker upp dem, finns att beställa på annaform.se men just nu under mammaledigheten så skickar jag ut högupplösta filer som man sedan kan framkalla i fotobutik, via internet eller skriva ut hemma :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)