.

.

torsdag 15 december 2011


Har ni set min söta pepparkaksgubbe (Micke var jätte glad att han inte var lucia i år:) Eftersom han hade sin täckjacka under såg han ut som en brun michelingubbe.


God Morgon
Jag har varit på en powerwalk idag på morgonen och tydligen så gäller det att välja rätt app på telefonen om du vill bränna mest kalorier.
Men seriöst .....

Eftersom jag ville testa och se så har jag laddat ner 3st.

På den ena brännde jag 392kacl den andra 171 kacl och den sista.205 kacl.

dom har mätt samma tid distans och hastighet men inte samma kalori antal, vad beror det på??

3 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Vilka har du jämfört? Skulle vara intressant att veta.

Angelica Johansson sa...

Kör endomondo, supernöjd med det =) Men har det mest för distans och tid, kalorier är nog väldigt svårt att mäta på det sättet, alla förbränner ju olika. Ska köpa mig en pulsklocka till våren sen.

Angelica Johansson sa...

Jag vill ha ett sånt där band man sätter under bröstet. Ska satsa på ett rejält sådant till våren sen =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)