.

.

lördag 10 december 2011

Det blev "nåt"



Det blev en iphone 4s
Det var lite av ett spontanköp (jag fick för mig igår att jag ville ha en iphone, jag har egentligen aldrig velat ha en, eller jo pytte lite men avfärdat iden efterson jag inte kan ha touch eftersom jag har så långa naglar så sa en kille till mig igår att nu har det kommit en penna till iphonen så nu går det, hummm tänkte jag men jag tycker egentligen att en iphon är en skit telefon men googlade lite och hittade en ny med 8mpix kamera och så hittade vi massor med rosa skal till så då tänte jag att då åker vi och köper en) så det var därför jag inte skrev vad det var i morse och jag trodde inte dom skulle ha den på elgiganten för den fanns inte med på deras hemsida.

Nu är jag så trött att ögonen svider jag har suttit hela eftermiddagen och hela kväll en och försökt få in en egen ringsignal (för det e ju livsviktigt) men det går inte hur jag än gör, jag har även goooglat dettta i timmar men inget funkar. Dumma dumma telefon.
Puss och kram på er....... Bättre lycka i morgon :)


4 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Ringsignalerna är speciellt format. Så det är lite pill med att lägga in en låt som signal.

j sa...

Fantastiskt fina naglar. Älskar längden! Mer bilder :)

Nino sa...

Fina naglar. Akryl?

Michaela sa...

Tack =)
Ja det e akryl.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)