.

.

fredag 4 november 2011

Vad blev det för mat ??

Det blev något riktigt gott :)
Det blev Pjeskavica, vitlöks bröd med zatziki och kalamata oliver, ett glas underbart rött vin (men jag drack bara ett halvt) och lite cola :)

Jag blev så nöjd med vitlöksbröden jag har faktiskt aldrig gjort såna förut utan bara den vanliga varianten med en baguette som man delar och smörar med vitlöks smör.
Idag gjorde jag som man ska, jag penslade brödskivor med olivolja salt och vitlök.
Dom blev lite för gräddade men nu vet jag tills nästa gång.
Robin och Leo ÄLSKAR vitlöksbröd och zatziki.

Jag måste bara rekomendera världens godaste röd vin, till er som gillar rött vin men också till er som inte gillar rött, ni måste prova detta PARADOR.
Det är så fantastiskt gott och så sjukt billigt att ni måste prova det.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Maten tar jag gärna men rödvinet får du behålla själv :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)