.

.

måndag 7 november 2011

Så jäkla less

Vägde mig igår och hade gått upp 2.6kg.
Sinnessjukt.
Hur är det möjligt?? Jag tränar nästan varje dag, både biggest loser, cycklar och powerwalkar.
Oftast blir det 1,5- 2 timmar per gång, och jag kan garantera att det är INTE muskler som väger för min mage blir större och större för varje dag som går................ Ja jag vet att jag är löjligt förtjust i efterätter som tex choklad tårtan eller creme brulé men det är ju inte så att jag äter varje dag och inte jätte mycket heller.


Tur att jag har världens finaste sällskap på powerwalken iaf YY















2 kommentarer:

Lotte sa...

Fan va trist!! Tyvärr har jag inga råd att komma med...:-(

Linda aka Javamorsan sa...

Säger samma jag :( Har inga råd att ge men peppar dig så du ändå fortsätter gumman!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)