.

.

onsdag 16 november 2011

Så himmla mysigt ....

Det är så mysigt att vara hemma med mina fina killar, det är extra mysigt när det bara är Leo hemma för när killarna är hemma tillsammans leker dom med varandra och har inte tid med sin gammla mamma :)


-Kan vi fika nu säger Leo
-Fika ??? säger jag. Men det är klart vi kan det.
-Får jag ge en liten bit till Tuffs så han inte blir ledsen?? Visst är han fin ??


När jag sa det till honom kröp han upp i mitt knä och kramades så hårt.


Swip sa det så hoppade Tuffs upp i famnen på oss och pussade Leo, undra om det var tack för kakorna :)?


Han är ju så fantastiskt söt YY



3 kommentarer:

25 år, 2 barns mamma, egenföretagare och designer sa...

Vilken söt liten vovve=)

Erika sa...

gulligt:) Min Elwira brukar också fråga om vi kan fika,. hihi!

kram

Linda aka Javamorsan sa...

Tuffs är ju bara så söt!!
Jag älskar att mysa med mina töser. Antingen hemma eller som igår. Vi var hos min vän och med hade vi dotters kompis. Där var även min väns dotter med sin lilla dotter som är 1. Vi fikade och målade och hade det urmysigt :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)