.

.

tisdag 15 november 2011


Killarna har badat och myser nu med chips och dipp framför tvn.
Eftersom jag är så jäkla överintelligent så bestämde jag mig för att färga utväxten nu på kvällen och när jag är färdig och ska skölja ur allt och hämtar balsamet i kartongen hittar jag en påse med blonderings pulver som jag skulle ha hällt i flaskan. vad e det?? det brukar det ju inte vara med och håret blev ju ljust ändå, jag menar jag ser ju att det har blekts så vad är blonderingspulvret till.
Jag blir galen.
Så nu har jag lärt mig att inte färga håret när jag är galet förkyld och att titta 7 gånger i kartongen när jag byter hårfärgs märke, till mitt försvar måste jag säga att jag änvände den här blekningen förut och då var det fakriskt inget pulver i paketet.


3 kommentarer:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Hahah skönt att håret blev ljusare ändå, men lite skumt att pulvret ens finns då :P

Lotte sa...

Blev du nöjd med resultatet;-)

Sandra sa...

Ingen aning, konstigt att det finns om man blir blond ändå ?!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)