.

.

tisdag 1 november 2011

Idag är Leo på dagis för dom har Halloween firande.

Min lilla riddare YY

Och Robin får lite egen tid hemma, vi gjorde så med flit idag för Robin blev ledsen för några veckor sedan då Jag och Leo åkte och åt lunch med Micke en onsdag när Leo var ledig och Robin var på skolan.
Vi har egnat massa tid åt att spela spel idag, jag vill verkligen städa samtidigt som jag vill ägna tiden åt Robin när han är hemma, men en sväng med damsugaren har det blivit iaf, på 2 av 3 våningar :)

Snart är det dags att åka och äta:)


2 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Kul med halloweenfest, kul med egentid! Bra för alla:)
Kram!

Lotte sa...

3 våningar?? Hur stort bor ni? Är det en lägenhet? Kul med 3 våningar isåfall :-) Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)