.

.

torsdag 10 november 2011

Hype by Mood

Jag är för första gången testpilot för Smartson och har fått testa 2 produkter från Mood som faktiskt är det märket som jag använder när jag färgar håret.


Det ena är en heat protection och det är ju som det låter, den ska jag låta Emma prova för det stog att andra familjemedlemmar får testa och hon plattar håret varje dag så det är perfekt för henne och den andra är en curlbooster som ska få håret att bli mer lockigt, men jag vet inte för jag tycker inte håret blev lockigare än vanligt, och dessutom blev det alldeles hårt när det torkade.

Men det positiva är deras trippelprotection som skyddar håret mot värme, uv strålar och skyddar färgen.




2 kommentarer:

Lotte sa...

OJ, vilket lååångt hår du har :-)

http://hannaskrypin.se sa...

Vad långt ditt hår är! :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)