.

.

torsdag 10 november 2011

God morgon



jag kör på den rosa tuben idag, gud vad jag älskar dom där halsdukarna, känner man för lite färg så är det bara att välja en.


Vad tiden rusar iväg. Man tycker att jag har HUR mycket tid som helst på morgonen.

Idag lämnade jag Leo 8.36 och gick då och sprang/powerwalkade i en timme, gick hem tränade Biggest Loser i 20 min sen gav jag upp för då hade både pappa varit förbi och pratat en stund och sen ringde Micke och pratade en stund.
Nu har jag precis duschat och klätt på mig och sitter nu och skrivet ett blogg inlägg och om ca 30 min ska jag åka till jobbet.
Vart tar tiden vägen???


Jag hade någon storslagen plan om att jag skulle rulla ihop mattan på uteplatsen där nere och täcka över utemöblerna idag innan jobbet, men nu struntar jag faktiskt i det annars kommer jag vär till jobbet både svettig och smutsig.


3 kommentarer:

sophie - vi 3 mot världen! sa...

Sv: Ja men kan motstå gröna maskar lixom ;)

Vilken fin blogg du har! Många roliga tips. Det gillar jag :)

Jeanette sa...

Hihi, dom jeansen har jag också på mig i dag :-)
Det där med tiden undrar jag också?!
Kram

Linda aka Javamorsan sa...

Tiden rusar alldeles för fort. Särskilt när man har saker att göra. Hoppas du fick dig en härlig dag och slapp komma svettig till jobbet :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)