.

.

fredag 4 november 2011

Fullt upp hela dagen.


Vi startade morgonen med en cyckel/powerwalk och därefter körde jag wii fit plus i 50 min medans killarna spelade bandy.


Frukost killar :)


Nu har vi målat vår krockodil. (Leo smet innan jag hann ta kortet )


Fika killarna åt sån där fransk choklad tårta och jag drack en esspresso.

och så har vi spelat några vändor In i stallet.
Sen blev Leo så trött så han ville gå upp och vila så nu ligger dom i min säng och titaar på Alvin och gånget 2 och äter frukt och jag sitter i soffan med datan i knät och ska titta på gårdagens Vampire Diaries.
Sen blir det en sväng till centrum, jag är sugen på något riktigt gott till middag i dag.


2 kommentarer:

Lotte sa...

Va mysigt ni haft det♥ Ååå nu blir jag nyfiken va du ska laga för gott till middag :-) Jag vill veta sen va det blir för något haha
Ha en bra fredag

Linda aka Javamorsan sa...

Mysigt!

Hoppas du hittar något extra gott att äta idag nu :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)