.

.

måndag 3 oktober 2011

Världens bästa och nyttigaste morgon

Efter att vi hade lämnat Robin på skolan vid 8.30 så gick jag,Leo och Tuffs på en 50 minuters Powerwalk. När jag vaknade i morse var jag så trött att jag tänkte skita i alltihopa först men sen när vi lämnat Robin så hade jag piggnat till av den friska luften.


Dom är så otroligt fina :) När Leo var långt efter stannade Tuffs och väntade och när Leo cyklade på studsade han bravid som en liten boll.


När jag kom hem fortsatte jag med 40 minuters biggest loser. Känner att jag måste köra stenhårt nu med tanke på så mycket onyttigt jag ätit i veckan.




1 kommentar:

Lotte sa...

Vad duktig du är som tränar så mkt :-) Är Biggestlooser bra? Är det något du rekommenderas?
Ha en bra dag
Kram LOtte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)