.

.

måndag 10 oktober 2011

Lek och bus i Infracity

Vi åkte och provade ett nytt lekställe igår
jag är ju otroligt förtjust i lekställen/lekland
. Tycker att det är ett fantastiskt sätt att ha kul med sina barn och jag var lika trött som dom när vi åkte därifrån.

Vi såg det här på tv reklamen och tänkte att dit måste vi åka. Och det var verkligen jätte bra, jag tycker att det är ett av dom bästa jag varit på, till stor del för att det var så enormt stort så det blev inte så mycket barn på kvadratmeter om ni förstår hur jag menar ??
Här fanns det mesta och killarna var extremt förtjusta i kanonerna som sköt skumgummi bollar.
Men vi åkte rutschkana och hoppade i hoppborgen massor också. Killarna cycklade lite men då tittade jag på :)



Vi hade det helt fantastisk och jag kan verkligen rekomendera alla att åka dit.
Inträdet tyckte jag var dyrt (120kr /barn från 1år och uppåt) men men så är det ju.

1 kommentar:

Cissi sa...

120 kr/barn betalar jag gärna en dag när det är urtrist väder för att leka :)

sv: Bladet är gjort av lera, vet int exakt men det är tryckt i leran och sen skar dom ur den och in i ugn (förklaringen jag fick av sonen, hihi).

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)