.

.

söndag 23 oktober 2011

Kvällen känns sådär...

Efter en underbar eftermiddag med massa lek och därefter jätte god middag på kinan i Huddinge så åkte vi hem och läste Oliver och gänget som utlovat och när sagan var slut så låg Leo med halvslutna ögon och sög på tummen vilket han ALDRIG har gjort och han känndes SÅ varm så nu när jag gick och la mig så gick jag in och kännde på honom och han var BRÄNNHET så jag gissar att han kommer att vakna någon gång under natten och vara ledsen så jag är förberedd med alvedon brevid sängen.
Nu ligger jag här och tankarna maler på..... hur ska jag göra med jobbet i morgon kan jag gå eller kommer han vara sjuk?? Hur ska jag få Robin till skolan?? Ska han åka själv ?? Kan han det?? Kommer Leo orka gå med ??

Tankarna bara maler alla tänkbara senarior.





1 kommentar:

Angen sa...

Ja algot blev helt till sig :-) såg du bor i sthlm, ska dit 1-2 nov..ska se rihanna :-P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)