.

.

torsdag 27 oktober 2011

Jag dör ....

I går kväll vid 22 fick jag sån fruktansvärd halsbränna, jag kan säga att har man aldrig haft det kan man inte föreställa sig hur fruktansvärt det är. Jag har aldrig varit med om något liknade, det var nästan så jag grät som en bebis.

Tog några Renni som jag köpte för länge sedan när jag hade lite sura uppstötningar men det hjälpte inte ett dugg.

Och nu när jag gick till skolan med Robin så började det IGEN.

Gud, vet inte vad jag ska göra...

Det verkar finnas en hel uppsjö av piller på apoteket, bara så typiskt att jag ska lämna Robin i skolan 8,30 Leo på dagis 9 och apoteket öppnar 10, så det blir ett himmla springande den här förmiddagen.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)