.

.

måndag 24 oktober 2011

Han är frisk idag men man kan inte låta bli att undra
Jag gillar min mössa sa Leo i morse och åt frukost med mössa och pyjamas :)



Som sagt lilla Leo kom vid 2 i natt och och var fortfarande brännhet så jag gav honom lite alvedon. Sen sov han ända till 10 i 8 i morse så jag hann börja oroa mig för hur jag skulle göra med Robin och skolan men Leo vaknade av sig själv och var feberfri men ganska trött, men han kunde följa med och lämna Robin och nu har jag ringt och frågat mormor och morfar om Leo kan få vara där i dag så han får vila lite.

Nu ska jag lämna Leo hos mormor och morfar och gå till jobbet, jag har plus samtal kl11,30, dags att sätta fart.















1 kommentar:

michaela med tiger sa...

stackars febriga lille. hoppas det ger med sig snart! det är så tråkigt när dom är krassliga...

och träningsspelet jag skrev om innan idag finns till wii =)
kramar.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)