.

.

lördag 29 oktober 2011

God morgon

eller snarare God eftermiddag.
Vi har varit en sväng i ishallen som vanligt på lördagar med morfar (micke är och åker folkrace)
I dag ville inte Leo åka för han gillar inte att man måste göra som tränarna säger, han vill bara åka fritt men klubba och puck. Så jag lutade honom att han kunde åka på ute banan men när vi kom dit had de inte spolat den, det var snopet och himmla tråkigt :(
Jag var helt säker på att den var spolad.
Sen har vi mumsat våfflor och nu ska vi alla vila, så sköööönt.
Killarna i sängen där dom tittar på Charottes web och äter banan och jag i soffan, jag ska titta på body of proof och dricka espresso.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)