.

.

tisdag 25 oktober 2011

God morgon

Jag och Leo gick på en powerwalk/cyckelpromenad efter att vi lämnat Robin idag. På slutet började Leo frysa så då styrde vi kosan mot dagis men idag var 5 års gruppen inställd och dom skulle vara ute istället, typiskt Mne jag sa att om han frös för mycket om fötterna så skulle dom ringa så skulle jag gå över med varmare skor och strumpor. Men det har dom inte gjort så det har nog gått bra.
När jag kom hem körde jag 25 min Biggest loser, men jag har inte minskat ett dugg i vikt trots att jag powerwalkar och kör biggest loser nästan varje dag och cycklar lite emellanåt.
Helt sjukt.
Så nu tänker jag "fuska"med nutrilett ett tag för att se om det händer något.
Min kropp verkar hålla fast i fettet som om det gällde liv eller död. Galet.





1 kommentar:

Lotte sa...

Konstigt att det inte händer något med vikten.... Då tappar man ju motivationen lite.....
LYCKA TILL!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)