.

.

onsdag 5 oktober 2011

Dagens powerwalk

Idag hade underbart väder på powerwalken solen sken och att gå längs vattnet i skogen var underbart.
Vi hade dock ganska ganska kallt idag bara 7 grader.






Tänk om det hade varit 14 grader varmare idag :) Stranden såg lockande ut i solskenet och tankarn flög direkt till sommaren sol och bad.


Vi stannade till i några lekparker på vägen hem men då känndes det plötsligt hur kallt det var och jag frös rejält.




Väl hemma körde jag 20 min Biggest loser och sen några plankor och avskutade med en espresso och havregryns gröt.
En fantastisk start på dagen.


2 kommentarer:

Jeanette sa...

Härliga höstbilder! Vid såna tillfällen kan jag också gilla hösten ;-)
Men i dag på västkusten är det regn, j-t blåsigt, mörkt och grått.

Skönt att du är piggare och tränar igen.
Kram

K sa...

Kikar in! Fina bilder, hösten är härlig tycker jag. :) Ser att du också har två grabbar tätt, våra är födda 07 och 08a. Fick en liten lillasyrra nu i maj så livet rusar fram. Fin blogg för övrigt!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)