.

.

onsdag 21 september 2011

Vi hämtade Robin tidigt idag och fick höra allt om hans fantastiska bondgårds besök :)
Fröken drog mig åt sidan och berättade att robin tyckte att dom åkte buss v ä l d i g t länge och när dom skulle gå av bussen sa han till sin fröken
- det första vi måste göra när vi går av bussen är att ta redan på vilket språk dom pratar här.
Då sa fröken att dom pratar svenska här
- nej jag tror inte det sa Robin då :)
Jag skrattade så jag höll på att storkna när fröken berättade det. Sen kom hans andra fröken och sa att Robin kommentar var det bästa på hela dagen :)
Jag har sovit massor på eftermiddagen pga fruktansvärd huvudvärk men vi har ändå hunnit med några omgångar av Ballonspelet (världens bästa spel för de yngre barnen) och nu myser jag med killarna till Draktränaren och dom äter morötter, chips och dipp, killarnas favo :)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)