.

.

torsdag 15 september 2011

Väst

Tog fram västen idag.

Jag har frysit varje gång jag varit ute de senaste dagarna så nu tog jag fram västen (kändes lite tidigt) men det räkte inte, jag frös jätte mycket nu när jag var ute och kissade Tuffs så imorgon ska jag prova med softshell jackan under och se om det blir bättre. Är det så kallt eller är det bara för att jag är sjuk??

Försök ignorera mitt okammade hår, jag tillhör dom som faktiskt struntar i att kamma håret när jag är sjuk och ändå ligger under en filt hela dagen.

3 kommentarer:

BM sa...

Oooh, jag gillar din blogg! Tack för bra läsning! I´ll be back ;)
Kram BM

Sandra sa...

MIna barn, eller den ena iaf valde väst idag. Behövs. Bara 10 grader här imorse!

Linda aka Javamorsan sa...

Det är kallt nu. Eller nja inte just idag här men det är verkligen höst!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)