.

.

torsdag 8 september 2011

Underbara älskade middag :)

Som ni säkert vet vid det här laget så är jag VÄLDIGT färtjust i Kina Thai Indiskt och Grekiskt och eftersom doktorn sa att jag inte ska laga mat så köpte Micke med sig middag hem från jobbet och jag valde Kina från min nya favo restaurang i huddinge Take it Thai.

Nuglar (nudlar det är så kul när han säger det så jag bara måste skriva det:) till Leo. Friterad kyckling med sötsur sås till Robin, Kyckling Schezuan till mig och Tre små rätter till Micke.

Det var visst någon som också var sugen :)
Swip sa det upp på stolen när jag reste mig.

Dom kom ihåg oss från min födelsedag så dom skickade med lite godis till killarna :)



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)