.

.

tisdag 27 september 2011

Trots att jag var så trött i går hade jag svårt att sommna, säkert pga all upphetsning över första dagen på jobbet. Men nu är det snart dags igen och det ska bli kul.


Morgonen bara rusade iväg, trodde jag skulle hinna med massa städning men nej nej :) Lämnade Leo vid 9,30 och gick sedan med tuffs, när jag kom hen igen så körde jag en halvtimme Biggest loser och några extra plankor för att få bukt med magen :)
Efter en dusch är det nu dags för lunch och sen ivär till jobbet, det stora nöjet med att städa får helt enkelt vänta till en annan dag.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Skall fixa Zumba till mitt Wii sen skall det minsann bli ordning på denna kärring också :)

Ha en fin dag nu kram

Jeanette sa...

Schysst planka, ser bra ut! Kör hårt ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)