.

.

söndag 18 september 2011

Skogs promenad

Tvingade ut mig själv på en promenad.
Doktorn sa att jag skulle börja ta små korta promenader för att öka orken och få frisk luft och successivt öka så dom blir längre och längre och att jag kan öka på takten lite efter ett tag.
Robin och Leo tog med sig cyklarna och hängde med på en promenad i skogen, det blåste storm men det var riktigt skönt ändå.
Oftast är det ju skönt att komma ut och gå även om det tar emot när man sitter i soffan, jag kände efter en stund att jag blev vimmelkantig och då vände vi hemmåt men nu är jag nöjd och glad över att jag tiog mig i kragen och gick ut :)




1 kommentar:

MammanC sa...

Skönt att komma ut trots väder!
Hoppas Ni haft en fin söndag!
Kram
BloggMamman- en blogg om BloggMammor, står det ngt om dej idag?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)