.

.

söndag 4 september 2011

Så trött

Hatar dom här dagarna när jag har/är sjuk och måste ringa till jobbet i morgon och berätta om jag kommer eller inte. Jag kan inte tänka på något annat på hela dagen då. Nu när jag ligger i soffa så känns allt ok och då tänker jag att jag KAN gå och jobba i morgon, men när jag gick en kortis med hunden tänkte jag att herre gud hur ska jag orka jobba??
Jag är så färdig i kroppan, halsflussens symtomer har lagt sig men hela kroppen är SLUT, och det sa doktorn på vårdcentralen också att penecilinet bryter ner kroppen och mitt imunförsvar och efter 4 penecilinkurer på 6-7 veckor kan jag säga att jag känner mig SLUT, det finns liksom ingen kraft eller ork kvar just nu, Men jag vill ju så gärna gå och jobba :(
Jag vill så himmla gärna börja träna.
Livet känns så himmla värdelöst och orättvist just nu.




1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Är man dålig är man dålig. Ha inget dåligt samvete utan ta bara hand om dig vännen!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)