.

.

fredag 16 september 2011

så ååååå ledsen

Jag/vi köpte ett Biggest loser challenge på tradera på min födelse dag för två veckor sedan, på tordagen betalade Micke och i tisdags (tror jag) hade det fortfarande inte kommit så Micke kontaktade säljaren som berättade att han skickade det förra måndagen.

Vart har mitt spel tagit vägen??? Ringde posten idag och frågade vad dom tyckte och dom föreslog att jag kunde gå till mitt lokala postkontor och fråga så det gjortde jag och tjejen skulle leta och sen ringa mig men det har hon inte gjort, så jag går dit i morgon igen, men tänk om det inte finns där heller......

Vad gör jag då??? Det är så man skulle kunna gråta, spelet är jätte svårt att få tag så det kändes som jag vann högsta vinsten som lyckades hitta och köpa det här och nu har det försvunnit på posten i stället.

2 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Tråkigt om det inte kommer tillrätta.

Linda aka Javamorsan sa...

Trist sånt där :(

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)